Vypoctete kalibracni matici K z obdelniku v obrazech
1) Zvolte dva obrazy 'pokemonu'. Prvni stejny jako v HW-06 ( http://cmp.felk.cvut.cz/cmp/courses/TZ/2010/HomeWorks/HW-06/im/id.jpg; parametr id je Vase poradi v seznamu studentu predmetu), a druhy tak, aby uhel mezi rovinou stolu a optickou osou kamery byl co nejodlisnejsi v techto obrazcich.
2) Z hran obdelniku (cerny ctverec a obrazek s pokemony) vypoctete ubezniky, ty pak zakreslete do (obou) obrazku.
3) Vypoctete matici Omega a K.
4) V obou obrazcich spoctete primku definovanou dvema nejvzdalenejsimi ubezniky (ze 4 ubezniku). Spoctete vzdalenost zbylych ubezniku od teto primky. Diskutujte vztah maxima teto vzdalenosti, presnosti klikani a kvalitou vysledne matice K.
Vypracovanou úlohu tvoří zip archiv obsahující:
Zpět na stránky předmětu.