Vypoctete kalibracni matici K z homografie a vytvorte virtualni objekt
1) Zvolte dva obrazy 'pokemonu'. Prvni stejny jako v HW-06 ( http://cmp.felk.cvut.cz/cmp/courses/TZ/2010/HomeWorks/HW-06/im/id.jpg; parametr id je Vase poradi v seznamu studentu predmetu), a druhy tak, aby uhel mezi rovinou stolu a optickou osou kamery byl co nejodlisnejsi v techto obrazcich.
2) Spoctete kalibracni matici K z homografii rektivikujicich cerny ctverec (jedna homografie na obraz).
3) Pouzijte matici K k vypoctu bodu pro P3P..
4) Spoctete stred kamery C, rotaci R a projekcni matici P = KR(I|-C) pomoci P3P.
Virtualni objekt
Do obou obrazu pokemonu vlozte krychli. Cerny ctverec je stena krychle, ktera stoji na rovine stolu (pokemonu).
[Body navic] - otexturujte steny krychle pomoci homografii (slusnymi) obrazky dle sveho vyberu.
[Body navic] - vygenerujte virtualni pohled na pokemony s krychli - provedte rekonstrukci rohu obrazku s pokenomy (pomoci rektifikacnich homografii H1, H2), orotujte scenu ve 3D a pomitnete do obrazku, otexturujte homografiemi.
Vypracovanou úlohu tvoří zip archiv obsahující:
Zpět na stránky předmětu.