A4B01NUM NUMERICKÉ METODY - komentáře k anketě 2014/15
- Děkujeme za pochvalná vyjádření; povzbudí.
- Děkujeme i za konstruktivní kritiku; poslouží k vylepšení.
Příklady konstruktivních připomínek (neodpovídáme, ale pracujeme na nich)
- "Chtělo by to vylepšit přednáškové materiály dostupné na internetu. (integrace, diferenciální rovnice)"
Uvítáme přesnější podnět, jako je:
- "Myslím, že by pomohlo u některých metod provést několik iterací "ručně" - například u soustavy lineárních rovnic."
- "Ocenil bych alespoň jednu ukázkovou zkoušku."
- "Všechny termíny OSS, SPS, NUM a skoro všechny z JAG byly ve středu."
Chybí nám mechanismus, který by tomu předešel. Úterý a pátek byly vyhrazeny zkouškám PSI, ze zbylých dnů se dalo vybrat jinak, kdybychom znali úmysl ostatních. Zkusíme ho příště zjistit.
Co padá na jiné hlavy
- "Nelibila se mi kapitola s diferencialnimi rovnicemi, protoze jsem je videl poprve v zivote a hned jsem je mel resit numericky"
Mělo to být v A4B01MA2 Matematická analýza
13. Rychlý úvod do diferenciálních rovnic.
Podrobnější seznámení se asi objeví až v reakreditaci programu OI.
- "Mluvim napriklad o obcasne funkcnosti nicmene spise nefunkcnosti felID prihlaseni k pocitacum v laboratori"
Hlaste ihned na http://helpdesk.fel.cvut.cz.
Průběžně jsme to řešili s administrátorem J. Kollerem. Lokální hesla byla spolehlivou zálohou.
Dotazy a připomínky:
http://cmp.felk.cvut.cz/~navara