33 PVR Pocitacove videni a virtualni realita
Studijni material
Okruhy ke
zkousce (v .pdf
formatu).
Studijni material = ctyri kapitoly z knihy Sonka, Hlavac, Boyle:
Image processing, analysis and Machine Vision, PWS Boston 1999, 2nd edition.
(v .pdf formatu, jen pro osobni potrebu studentu, nesirit!)
Kapitola
5 - Segmentace
Kapitola
6 - Popis objektu v obrazech
Kapitola
9 - Geometrie 3D videni
Kapitola
10 - Pouziti 3D videni
Kapitola 15 - Analyza pohybu
Prusvitky prednasek v .pdf formatu
P1 Intro
Computer Vision, 3D
vision geometry
P2 Porizeni
obrazu, kamery
P3 More
cameras, correspondence
problem
P4 Reprezentace a rekonstrukce (Werner, bez pocitacove prezentace)
P5 Segmentace.
P6 Bez prednasky. Dekansky den.
P7 Image motion
P8 RANSAC
P9
Prubeh zkousky.
Zkouska se sklada ze dvou casti: (a) pisemky, (b) podrobnejsi diskuse
o studentem vybranem tematu. K casti (b) si student vybere, precte a prinese ke zkousce
vedecky
clanek z nedavne doby (rekneme ne starsi nez pet let) vztahujici se k
probiranemu tematu. Preji si, aby clanek byl ze spickoveho vedeckeho
casopisu (napr. IEEE Transactions on Pattern analysis and Machine Intelligence,
IEEE Transactions on Image Processing, International Journal on Computer Vision,
Image Vision and Computing, atd.).
Hodnoceni v predmetu (celkem 100 bodu): 40 bodu za
praci ve cviceni (ohodnoti cvicici), 30 bodu pisemka u zkousky, 30 bodu
ustni zkouska.
Znamka: 0-50 bodu nevyhovel(a),51-70 bodu dobre, 71-85 bodu velmi dobre,
86-100 bodu vyborne.