33 PVR Pocitacove videni a virtualni realita

Studijni material

Okruhy ke zkousce (v .pdf formatu).

Studijni material = ctyri kapitoly z knihy Sonka, Hlavac, Boyle:
Image processing, analysis and Machine Vision, PWS Boston 1999, 2nd edition.
(v .pdf formatu, jen pro osobni potrebu studentu, nesirit!)
Kapitola 5 - Segmentace
Kapitola 6 - Popis objektu v obrazech
Kapitola 9 - Geometrie 3D videni
Kapitola 10 - Pouziti 3D videni
Kapitola 15 - Analyza pohybu

Prusvitky prednasek v .pdf formatu

P1 Intro Computer Vision, 3D vision geometry
P2 Porizeni obrazu, kamery
P3 More cameras, correspondence problem
P4 Reprezentace a rekonstrukce (Werner, bez pocitacove prezentace)
P5 Segmentace.
P6 Bez prednasky. Dekansky den.
P7 Image motion
P8 RANSAC 
P9 

Prubeh zkousky.
Zkouska se sklada ze dvou casti: (a) pisemky, (b) podrobnejsi diskuse o studentem vybranem tematu. K casti (b) si student vybere, precte a prinese ke zkousce vedecky clanek z nedavne doby (rekneme ne starsi nez pet let) vztahujici se k probiranemu tematu. Preji si, aby clanek byl ze spickoveho vedeckeho casopisu (napr. IEEE Transactions on Pattern analysis and Machine Intelligence, IEEE Transactions on Image Processing, International Journal on Computer Vision, Image Vision and Computing, atd.).

Hodnoceni v predmetu (celkem 100 bodu): 40 bodu za praci ve cviceni (ohodnoti cvicici), 30 bodu  pisemka u zkousky, 30 bodu ustni zkouska.
Znamka: 0-50 bodu nevyhovel(a),51-70 bodu dobre, 71-85 bodu velmi dobre,  86-100 bodu vyborne.